Veelgestelde vragen

Als ik mij niet aanmeld als klant, kan ik dan wel een afwijkend bezorgadres opgeven?

Nee , alleen als je aanmeldt als klant kan je een alternatief bezorgadres invoeren. Dit is een gevolg van de privacy regels.

 

Klopt het dat er momenteel wat weinig nieuwe artikelen worden gepubliceerd?

Dat klopt, we zijn in afwachting van nieuwe foto’s voor onze voorjaarscollectie. Volg ons op facebook om als eerste onze nieuwste aanwinsten te zien.

 

Kan ik bij het magazijn kijken/kopen?

Alleen op de eerste zaterdag van de maand of na afspraak. Een afspraak maak je via info@clickvoorkleding.nl of telefoon 06-21715708.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten voor verzending binnen Nederland?

Verzending binnen Nederland is bij ons gratis. Eventuele retourzendingen zijn voor uw eigen rekening.

 

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via info@clickvoorkleding.nl of telefoon 06-21715708.